Forums
Admin ansökan LeLe - Printable Version

+- Forums (http://fpsgaming.org)
+-- Forum: Apply for admin (http://fpsgaming.org/forumdisplay.php?fid=6)
+--- Forum: Admin ansökan [Swe] (http://fpsgaming.org/forumdisplay.php?fid=7)
+--- Thread: Admin ansökan LeLe (/showthread.php?tid=24)

Admin ansökan LeLe - LeLe - 09-11-2018

Vilken server vill du ansöka till?
MiniGames (MG).

Vad är ditt SteamNamn och SteamID?
Mitt Steamnamn är LeLe
SteamID : STEAM_0:1:128506607

Berätta lite om dig själv (Ålder, hobby mm.)
Jag heter Linus, 17 år gammal student från staden Kalmar. Jag går andra året i inriktningen Dator- och kommunikationsteknik på programmet El och energi.
Min hobby är väl egentligen vad som helst som har med datorer att göra, älskar att bygga datorer och att skriva små enkla koder i JavaScript.

DiscordNamn:
LeLe#7593

Har du en fungerande mikrofon?
Ja, det har jag.

Varför borde vi just välja dig?
För jag har varit admin på 3 olika servrar varav en av dem är här på FPSGaming. På alla dessa servrar så har jag valt att avgå, antingen för att jag har fått en chans som admin på en annan server som under tiden var aktivare eller för att jag har tyckt att servern har börjat dö ut.

Har du någon tidigare Admin erfarenhet? (isåfall, på vilket community, vilken roll och hur länge)
Som jag nämnde innan så har jag varit admin på tre olika servrar. full admin, längsta tiden jag var admin var nog ca 2 månader. Servrar jag har varit admin på : FPSGaming, CSNest och Hell-Strike.

Hur duktig är du inom kommandon? (Mute, gag, ban, osv...)
Kan alla kommandon utantill då jag har spelat väldigt mycket CSGO och pga att jag har så mycket erfarenhet som admin.

Hur aktiv skulle du kunna vara? (Vardagar, Helger, Lov)
Jag är alltid vid min dator när jag har kommit hem ifrån skolan, varje dag. Alltså är jag väldigt aktiv och spelar ca 5 timmar varje dag på vardagar och helgerna gör jag inget annat än att spela på.

Hur länge har du spelat på FpsGaming?
Spelade ett tag innan, kanske ca 1,5 månad eller något. Nyss börjat igen och ser fram emot att spendera mycket tid här!

Har du någon tidigare commban/ban på FpsGaming?
Ja, fick permanent ban pga att jag sa emot att man inte ska göra reklam för sin egna server på andra servrar utan att ha bett om lov. Står vid det än idag, tycker alltså inte att man ska göra reklam för sin egna server på andra servrar utan att ha frågat ifall man får.

Hur många CSGO timmar har du?
Jag har 3438 timmar i CSGO atm, många mer blir det!

Är de något annat du vill tillägga?
Kan koda lite JavaScript och älskar att kunna hjälpa folk.

RE: Admin ansökan LeLe - Waza - 09-12-2018

-rep. för att du ljuger!

-rep. för att du ljuger!

-rep. för att du abusea bort din admin på csnest, och tycket det är dålig stil av dig att ljuga.

RE: Admin ansökan LeLe - LeLe - 09-12-2018

Haha bubben, jag avgick sen tog dem aldrig bort den så jag abusea (inget grovt) så att dem skulle ta bort den någon gång. Ta reda på fakta innan du skriver saker i framtiden.

du fick pban för du abuse!

Ska berätta som det gick till, det dem aldrig sa.
Jag bad dem att ta bort min admin för att jag ville avgå, detta hände aldrig så jag höll på att respawna alla tills dem fick reda på det och då bannade dem mig permanent för att dem inte visste vad jag gjorde, pratade lite med dem och dem förstod och tog senare bort min ban. Dem sa att dem tog bort mig för att jag abusea för annars kunde servern få ett dåligt rykte och det gick jag med på. Jag gjorde inte ens något grovt abuse.

Nästa gång, snälla ta reda på fakta innan du påstår saker Waza.

//LeLe

sen så har du fuskat också när du var admin

När har jag fuskat när jag har varit admin?

//LeLe

RE: Admin ansökan LeLe - Yuppe - 09-12-2018

+rep
Trevlig och skön snubbe och välgjord ansökan.

RE: Admin ansökan LeLe - Aszuna - 09-18-2018

Bra och informativ ansökan.
Det som Waza skrev är endå något som får mig att tvivla. Försök att få lite mer bevis på att du blev unbannad och inte gjorde något mer än att respawna folk.
Annars så var ansökan bra.

Kontakta mig på Discord el Steam om du får tag på något eller gör en hel förklaring.
Tack LeLe!